.

Mamselamsen

torsdag, oktober 13, 2005

Huu... nu är nog inte steget långt...

till att Stephan/Pappselapsen startar en egen blogg. Nu har han börjat kommentera via min. *darrar av skräck*

Millan har skaffat eget bredband nu och slipper sitta ute i trappan och surfa. Nu ska hon bara lära sig hur man "pingar" på Nyligen. (Jessica! Hjälp henne) Nu kan vi nog kunna räkna med lite mer regelbundna bloggar från henner värld i Hollywood. Bara en sak: "Förlåt hennes språk, om än, att dom skrivs på engelska.

Over and out/Mamselamsen som håller upp stora plakat med texten "No blogg for pappselapsen" *skrattar*

2 Kommentarer:

Blogger Min kopp te! tycker...

:-))he he
-Var det där pappselipappsen som skrev dagens inlägg?
Får läsa om tror jag.
:-)
Vill tacka för dina tips !
Nappar stenhårt på dem för det där är nåt jag behöver=enkla metoder.
:-)
Tack och på återseende!
Ankie
P.S Att bada har alltid haft en lugnande effekt på mig. För att inte säga livsavgörande effekt eftersom jag då alltid kom i gång med dagens bestyr efter badandet.
Nu bor vi i ett hus utan duch och bara en kran i köket att tvätta sig i diskhon, men så synd är det inte om oss för om allt går väl har vi ett stort modernt hus med badkar nästa sommar.
Gäller bara att härda ut tills dess.
:-)
D.S

8:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, han skrev inte något inlägg, men han har börjat skriva kommentarer i MIN blogg! Hm!

9:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka