.

Mamselamsen

fredag, december 16, 2005

OK.... here we go! UPPDATERAD!.... IGEN!

Operation "Montering köks-ö"!
Köksö1 liten
Pedagogiska ritningar!
Köksö2 liten

Over and out/Mamselamsen, utkörd ut köket.

Fortsättning följer med största säkerhet. *flinar*


Uppdatering 16.27
Citat: Vad i hel..tes, dj....la, f..n där sprack en låsanordning. Vad är det här för sa...ns skit!

Blivande följetong detta också? Himmel nu hör jag att han har plockat fram borrmaskinen. Det här bådar inte gott. =)


Uppdatering 16.51
Det här kortet smygtog jag bakom dörren. (Vågar mig inte ut i köket... man har väl självbevarelsedrift.)
Köksö3 liten
Har precis smugit ut och satt på köksfläkten, för här osar det. Ederna är många och otroligt fantasifulla.

Jag tror INTE att han kommer till himlen.

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

önskar att jag var en fluga på väggen i ert kök nu.

4:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Låter han åxå?

4:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... nu har han börjat! =)

4:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

ååå kan du inte spela in han och lägg ut ´som ljudfil???

4:34 em  
Blogger PGW tycker...

Spännande bygge det där. När han är klar har det blivit nåt HELT annat. Kontorsstol? Balkong? Kattleksak?

4:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

PGW, eller kanske en väst!

4:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

*håller andan* och kikar bakom...

5:35 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Va ska han i himmlen att göra. bättre om han kommer dit du är ... eller??? *tar skydd*

5:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

han kan få hänga med oss där nere i stället det blir nog trevligare har jag en känsla av.

5:38 em  
Blogger PGW tycker...

men du det där påminner ju rätt mycket om en köksö faktiskt ..?

5:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

pgw: Ja, en stund.... tills han kom underfund med att en grej var felvänd och han fick skruva isär allting igen.

5:51 em  
Blogger anna tycker...

hahaha! but why liksom!

5:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Klart han kommer till himlen, han är ju snäll ju. Dom svavelosande ederna har nog ingen större betydelse.
/Barbro P

10:49 em  
Blogger SilverLakeSwede tycker...

Ah, känner barndomsminnena komma. Ingenting har nog bidragit till Svenska barns ordförråd lika mycket som att se sina fäder sätta ihop bokhyllor från IKEA. Den där köksön verkar ju inte ligga långt efter...

Men den verkar ju bli fin, jag önskar jag hade plats i köket för en sån.

11:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka