.

Mamselamsen

lördag, december 17, 2005

Hoppetihoppetihopp.

Snart.... snart kommer dom.
Jessica o Camilla liten
Camilla mellanlandar vilket ögonblick som helst i Amsterdam. Tänk så konstigt det ska kännas för henne att kunna börja prata svenska med alla. (Nä, hon har INTE börjat bryta på amerikanska, som man har sett och hört vissa personer göra efter ett par månader i USA. Det är samma gamla vanliga småländska)

Så nu har de här två små damerna en helg tillsammans i Stockholm innan de kommer till MAMMA och PAPPA. "Psst..tjejer... gör ingenting som inte jag skulle ha gjort! Eller förresten... glöm det"! *tänker på det glada 70-talet* "Ha det... lagom kul"!

Over and out/Mamselamsen, längtar nästan ihjäl sig.

5 Kommentarer:

Blogger X tycker...

Åååh, vilken gosesöt bild på Jessica och Camilla! Vad gäller omställningen till heltidssvenska så tror jag inte Millan får några problem med det - hon pratar ju alltid svenska med oss i skolan!

10:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja visst ja..... SMÅLÄNDSKA! =)

10:13 fm  
Blogger anna tycker...

vad härligt. Själv ska jag hämta lillasyster L i tidaholm nästa vecka, inte riktigt lika långt, men lika roligt!

10:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tänker på det när mina små söner börjat gå ut med kompisar nu - att de skulle bara veta vad mamma och pappa kunde hitta på när vi var i deras ålder. Fast det tänker jag inte berätta om förrän de fått egna barn, typ.
RS
kulturbloggen.com

10:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Exakt! Vi (jag och min bästis) var INTE Guds bästa barn. *fnissar*

10:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka