.

Mamselamsen

söndag, december 18, 2005

Har precis tagit mig genom en bok....

"Drömmar ur snö" av Anna Jansson.

Tja, vad ska man säga.... en ganska fånig bok/deckare för mig som vuxen och som f.d. Lunare. Den beskriver vad som kan hända om man går på invitationer om modelluppdrag och liknande på Lunarstorm.

Denna bok borde däremot klassas som ungdomsbok och sättas i händerna på, framför allt unga tjejer. De kan nog lära sig ett och annat om vad Lunarstorm kan medföra om man inte är lite skeptisk.

Så, har ni barn i tonåren som skriver på Lunar... köp boken!

Over and out/Mamselamsen, som nu kastar sig över nästa bok.

2 Kommentarer:

Blogger Mikusagi tycker...

LOL, Lunar... där hänger bara fjortisar. Vad tusan gjorde du där?

4:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är faktiskt inte bara fjortisar där. Jag hade massor med folk i samma ålder som jag som , som jag höll kontat med.

4:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka