.

Mamselamsen

söndag, december 18, 2005

En av våra jul-traditioner har redan börjat.

Den här:
Sleepy Beauty liten
Japp, ringde till tjejerna för att höra hur dom hade det. Och framför allt för att höra att Millan har alla papper i ordning inför mötet på Amerikanska ambassaden i morgon. Men jag fick inte prata med henne för hon SOV ...... förståss! :-D

Camilla påstår att hon ALDRIG är jetlaggad.... det är hon för cool för. Skälet till dessa sovseanser, beror enbart på att hon är hänförd över att sova.

Så nu är julen här!

Over and out/Mamsemamsan

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Millan sover. Duktig jänta...

Du skriver *gäsp* men bloggar fortfarande? Är Efter Eight slut? Så ifall vill jag ha den.

7:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har redan tagit min tupplur... en halvtimme...inte mer.

Och några ensamma After eight ligger det nog och skramlar på botten

7:33 em  
Blogger anna tycker...

en liten tupplur hade varit fint.....riktigt fint faktiskt

7:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ta det då!!!!!

7:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oh jag förstår ptecis. Det är svårare att ställa om kroppsklockan än man vill erkänna!

8:31 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

*gaspar* jag sitter pa en pressbyra under sergelstorg och vill helst krypa i hop i en liten boll och sova...Men nej da...vi ska ut och kaka Indiskt...om TRE timmar....gaaaaddammit!

2:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka