.

Mamselamsen

söndag, december 18, 2005

Promenad på gång. Hi hi hi....

Jag tror att min älskade make behöver nya uppslag på julklappar och jag behöver bara vis honom hit.
Julklappsställe liten
Han kan nog hitta det mesta som fattas här. Jeans för ett par tusen, tröjor för 1000-1500:-. Varför springa benen av sig? *ler*

Sen behöver vi bara gå femtio meter till, så hittar vi presenten till Monika... eller.... jag hittar nog den presenten till henne i Magazine Lou förresten.

Over and out/Mamselamsen, som nu MÅSTE sätta på sig ansiktet.

6 Kommentarer:

Blogger Bantartant tycker...

Här får man själv köpa det man önskar sig.. så det blir rätt:-)
Men han har ju inte tränat i lika många år som Stephan, I guess.

4:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hu, så trist. Du kan väl peka ut lite olika saker, så du inte vet PRECIS vad du ska få

4:49 em  
Blogger Bantartant tycker...

Well... inte så trist. Jag riskerar nämligen inte att få något jag absolut INTE vill ha. Typ någon "lukta gott" som luktar :-(. ´
Hellre köpa själv än byta senare. Men han lär sig nog ska du se... har ju bara tränat i 17 jular... startsträcka gu'bevars! *ler*

5:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har börjat med att skriva MYCKET MYCKET detaljerade önskelistor. Märke-storlek-färg-pris-affär.

6:28 em  
Blogger Bantartant tycker...

Men jag vet ju sällan vad jag önskar mig, tror du det är en bidragande orsak?
Snälla barn, fred på jorden och andra enkla grejer.

6:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ahaaa..... då blir det värre.

Här är det så enkelt. Allt som glittrar vill jag ha.

Hm.. jag är nog en riktig Skata jag. =)

7:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka