.

Mamselamsen

tisdag, december 20, 2005

I tid!

Ha... här har Ni kvinnan som minsann alltid kommer i tid. Loggat in... tagit mig till blogger... skrivit. Japp, så nu ska jag sitta här och ska vara intresserad "student".

Fast hade det varit som vanligt och inte ett par dagar innan julledighet, hade jag nog tusan sjukskrivit mig. Men på något vis tycker jag att det hade verkat lite för "sjukskrivning precis innan jul-sjuka". Så jag sitter här som en liten martyr.... en liten en!

Over and out/Mamselamsen, den lille studenten. =)

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag har nu lyssnat på en av nio timmar med "Världens Bästa By" av Paasilinna, och den är jättekul!

Fast uppläsaren är liiite monoton och tråkig så det är ju tur att historien är så sanslöst rolig *skrattar*

8:32 fm  
Anonymous Anonym tycker...

ok ska vi tävla ;-)
Det är heldött redan nu så jag klättrar på väggarn och jag vet att jag blir tvungen att sitta på min ( iof vältränade) rumpa till 18,00 alla dagar tom den 23/12...

red *dunder martyr i för tid*

9:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lustigt ... jag startade lyssingen av "Världens bästa by" i natt när jobbtankarna väckte mej.

"Stackarns" syrran! Nackspärr och gratiskurs ovanpå allt julstöket. Ajajajaj ...! Jag - kanske lite avudsjuk.

/Tina sötsyster

10:07 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Stackars dig! Men kroppskador följer lätt när man gör för mycket julpyssel. Stretcha!
Du hinner i alla blogga även om du försovit dig, det är inte illa!

Och apropå outfiten har jag för andra gången på en vecka fått gå ner vaktmästaren och hämta mina kläder ur "Talsi-lådan"... så gissa hur piffigt klädd jag brukar gå omkring på jobbet när de kastar sakerna där om jag inte bevakar mina extratröjor/tofflor...

10:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, den boken är as-kalas!

Fast så HIMLA synd är det inte om mig. Jag kan titta rakt fram idag. :-)

Red: Känner med dig.

Bloggblad: Och jag som trodde att du var super-duper-ordentlig.

11:20 fm  
Blogger Helena Stickglad tycker...

Stackars dig som har så ont!! Ta det lugnt och krya på dig. Tomten väntar!!!!!(fniss)

11:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är redan bättre.... ibland tror jag det sitter i huvudet. Hm... vilket det i och för sig också gör. *förvirrad*

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka