.

Mamselamsen

tisdag, december 20, 2005

Fy fanken vad jag är effektiv!

Här sitter jag och är klar. Har skrivit ett lååååångt arbete (förmodligen alldeles för långt) om aktiebolag. Jag var så himla snabb att välja det OCH att få arbeta ensam. Detta betyder att jag bestämmer ALLT vad som skulle vara med i denna rapport, utan att behöva diskutera med diverse samarbetspartners.

Tur att jag valde AB.... kan ju allt om det.

Outfiten idag:
Ljusblå med en skotskrutig halsduk virad upp på halva ansiktet. Snyggt alltså! Allt för värmen på halsen.

Halvtimme kvar till lunch.... vad ska jag hitta på att göra nu då?

LÄSA BLOGGAR!

Over and out/Mamselamsen, som givit effektiviteten ett ansikte.

3 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Tigerbalsam kanske kan vara något? Luktar iofs peck, men attans så effektivt

2:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det borde man ha.

2:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det låter effektivt att välja något som man kan allt om.

Jag försöker jobba bort det, men jag föredrar ofta att jobba själv. Gillar väl att bestämma!

Åsa, zyrenna@zyrenna.com, http://zyrenna.webblogg.se/

7:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka