.

Mamselamsen

onsdag, december 21, 2005

Friden slut!

Och det blev Ebba mycket snart varse. Camilla snubblade och trampade på henne fyra gånger. Så de hela slutade med att Ebba låg och tryckte under en av fåtöljerna i tornet i flera timmar innan hon vågade närma sig Millan igen. Men med lite lock och pock med krulliga snören blev hon charmad igen.
C.slår in julklappar liten
Här sitter Camilla klockan två på natten och slår in sina julklappar. Jetlaggad eller? Dock är hon inte lika rödögd som fotot ger sken av.

Men nu är det morgon och jag skolkar från min kurs.... Jag kan ju bara inte sitta i Kalmar i åtta timmar för att lära mig saker som jag lärde mig "ages ago", när Camilla är hemma en gång om året.

Millan har precis ätit frukost..... Korv Stroganoff............ IGEN!!!!! (Så där fick Ni mina "stroganoffbildshatare" *skrattar*)

Sen efter denna fantastiska frukost skulle hon visa mig en grej i sin plånbok. Och vad ser jag? "MIN" plånbok!!!!!!!!
Guldplånbok liten
En EXTREMT guldig XOXO-plånbok. *avundsjukan river och sliter i kroppen* Jag har bjudit flera hundra för den.... och den jäkla Skatan säljer inte den. Men jag lever efter principen att allt har ett pris.... Vad ska jag bjuda????

Over and out/Mamselamsen, som måste ut och väcka Millan... hon har självklart somnat om.

10 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Hon sover ju jamt sa hon marker nog inte om du lanar den. och glommer bort att lamna tillbaka precis den...

10:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ahaaaa.... har inte tänkt så långt! =)

10:58 fm  
Blogger Ilva tycker...

Glomde att satta att det ser mer ut som hon sitter o snortar nagot....

10:58 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ohhhh..... inte min LILLA flicka!

11:11 fm  
Blogger Morgondimma tycker...

Hota med att dra in på Stroganoffen

11:21 fm  
Blogger Bantartant tycker...

Men Mamselamsen... slå in plånboken i julklappspapper, skriv ditt namn på och verka överraskad när den innehåller "din" plånbok på julafton.... åh vad jag är smart...*asgarv*

12:17 em  
Blogger crrly tycker...

*asgarvar åt alla kommentarer*

1:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag säger bara ... TWISTPÅSEN ... /Tina sötsyster

1:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Enkelt, muta henne med stroganoff eller hota med indragning av all älsklingsmammamaten *skrattar*

5:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.... jag tar till alla knepen på en gång. Det kanske funkar. :-)

6:41 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka