.

Mamselamsen

torsdag, december 22, 2005

Halle.... lilja!!!!

Här donar Jessica och jag = dricker vin och gör chilitryffel... eller rättare sagt vi dricker vin och HON gör chilitryffel. Men jag står bredvid och ger uppmuntrande tillrop.

De andra två? Jo, de satte sig vid TV:n.... det var något jättebra. När vi tittar in i rummet efter tjugo minuter, sover båda som små grisar. (Jag lovade dom att inte lägga ut kort på dem... fast jag har dem i kameran... hihihi. (Såg att det finns annan en i familjen som lagt ut bilder på dom

Annars tycker jag att det är lugnt och skönt här, även om ungarna gav sig på Stephan om lite extra julklappar. Affär, färg, storlek och pris namngavs. Ska jag vara ärlig, skulle jag inte bli ett skit förvånad om Stephan kommer med dessa paket på julafton. Han är rätt svag för dom.... tjejerna alltså.

Kattorna har lugnat ner sig lite och t.o.m. haft tid att både äta och sätta sig i kattlådan.

Nix, nu mäste jag återgå till vinet och de uppmuntrande tillropen.

Over and out/Mamselamsen, lite ljummen

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Några glas rödvin med pepparkakor till. Skål!!! /Tina sötsyster

8:45 em  
Blogger Bantartant tycker...

SKÅL!!
Nu ska jag slå in julklappar.
Inklusive den DYRA krämen från Clarin som hoppade ner i julklappsinköpen idag....
Men måste se om sitt hus.

Och verka förvånad.

8:46 em  
Blogger Bantartant tycker...

PS...
jag vill gärna öppna bubbeldrickan som jag köpte på spritmonopolet men det är väl synd.. tar den i morgon istället..
DS

8:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Verkar som Ni har det rätt bra ute i världen.

8:49 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Hm... älghuvud har jag smält. Men en kossa på väggen? Jag såg den nog. Har du bondblod i dig?

10:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad: Visste du inte att jag är nästa Bond-brud?

*skrattar*

10:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka