.

Mamselamsen

torsdag, december 22, 2005

S K R Y T !!!!!

Fick reda på igår (att hon inte har berättat det förut)

-Millan har varit i studion och spelat in Robins musik. Denna musik med Millan kommer under nästkommaden säsong att vara med i "That 70th show"

-Millan har tagit över efter Celin Dions "scratch-vocalist" i ett projekt.

-Millans låt "Taken for granted" ska ev. vara med i nästa "American idol". Millan svartvit
Så OK... jag gör den där reklamen igen för "dotra mi"!


Over and out/Mamselamsen, SKRYTER så där ohämmat och utan skrupler som bara jag kan! :-)

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

känns tryggt att fler är uppen. en annan sitter och jobbar för att sen kunna ta det lungt och handla julklappar på arbetstid, vet inte av jag ska kalla det, jul flex kanske???

6:21 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jul-flex och personalomhändertagande.

Allt för att personalen ska må bra och kunna producera ännu mer.

6:23 fm  
Anonymous Anonym tycker...

den lät bra, fast jag är fortfarande sur över att jag måste jobba till 18,00 i morgon. Ska ladda med nya Elle, must och godis. Så skriv mycket i morgon så jag har något att läsa ;-)

6:31 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK... jag gör vad jag kan. Ska be tjejern att blogga också. Stephan?

6:33 fm  
Blogger X tycker...

Nämen, FAN vad kul! Grattis till Millan (och stolta Mamselamsen!)!!!

7:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sabina: Visste inte du det?

8:01 fm  
Blogger X tycker...

Nej, det gjorde jag inte. Men Millan verkar ha en massa saker på lur... =)

8:07 fm  
Blogger MB tycker...

Vad underbart skoj för henne...vilken superchans...blir så glad å hennes vägnar :-))

8:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det är härligt att se mamma skryta. Jag kanske ska försöka göra det också:-)

Det är skönt och befriande att läsa det när alla lider av "jantelagen".

9:00 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jante e skit, undra vem som kom på detta fåneri?
Han ( det är säkert en han ) har mycket elende att svara för.
Ja mamsen tvinga hela familjen att skriva, vore riktigt intressant att få Stephans syn på saker !!!

Kram

9:21 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

så tidigt frun är uppe...
*gäspar stort*

9:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack alla. *kramar*

9:49 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Sabina!!! Keep it on the low....Du ar den enda pa skolan som vet...Och blir battre sa..tills allt ar helt klart och fixat!! Men klart att det ar kul!!!! Jag ska ocksa ha show den 4e mars...vill du vara med och sjunga?? Du e ju myyyycket battre pa stammor an vad jag ar!!!! Hampus och Kalle kanske kan vara med osm backup-dancers!!! *ler*

11:38 fm  
Blogger X tycker...

Millan: Det är ju SKITKUL!! Och självklart vill jag vara med och köra! Har du inspelningar jag kan lyssna på eller noter så jag kan lära mig låtarna? Du får gärna återkomma om detta när du kommer tillbaka hit, för det vore jättekul att få vara med! Vad gäller dansen så tror jag att det är bäst att överlämna det till någon annan, det är bara en känsla jag får... =) Men Hampus är en hejare på stämsång också, så om du behöver en manlig sådan så är det inte omöjligt att han kan fixa det. KRAMAR till er i Nybro!

2:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka