.

Mamselamsen

lördag, december 24, 2005

Julklappsutdelning genomförd.UPPDATERAD!

Efter julklapps utdelning liten
Hallelulijia!!!!

Ohhh... vad julkappar jag fick! Jag har nog varit snäll jag. Jag fick allt från leopardmönstrad kavaj.... leoparadmönstrad stekpanna... guldring med minst 1000 karats topas.

Guld? Självklart!!! Fodral till passet och ett helt toalettset i guld. För att inte prata om sockorna som jag bloggade om i slutet av november, doftljusen, 8 hours creme, pläden, kudden med hål för frusna fötter, mascara, den puderrosa tröjan med luva.
Och mycket mycket annat... återkommer i morgon om det.

Nu väntar kolapaj och kaffe.

Over and out/Mamselamsen... as-kalas-glad


Uppdaterad. 21.52
Glömde berätta att vi snart ska på "midnattsmässa" som börjar redan vid halv elva. As-kalas för mig som förmodligen annars sover vid midnatt.

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

my god - vad mycket presentpapper!!! Själv fick jag en pyjamas, lite köksgrejor, presentkort och en skiva - är jätteglad, jättenöjd och mätt så in i h...e.

God Jul!!

8:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här har det varit en lugn skön jul. Jag blev uppassad hela tiden - skönt för en stressad själ. Jag njuter av min mp3-spelare - skönsjungande Barbera Streisand och Chess. Ska ladda den med "Världens bästa by" och lyssna färdigt. Puss & kram till er alla - vi hör imorgon på tel. /Tina sötsyster

10:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

God fortsättning på julhelgen och hoppas att dagen varit bra.

11:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Finns katterna därundere? Jag fick prenumeration på Amelia i julklapp!

10:18 fm  
Blogger Morgondimma tycker...

Stekpannan låter spännande...

11:48 fm  
Blogger Bantartant tycker...

Tack snälla för boken.... den ska bli spännande att läsa!!

11:51 fm  
Blogger anna tycker...

leopardstekpanna? *haha* den vill jag se.....men maj gad med presenter, ni var fyra stycken va? ;)

1:13 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Och jag var och sjöng på vår midnattsmässa - det är extra roligt för då kommer det en helt ny publik som vi aldrig ser i kyrkan annars.
Resten av året är det samma gäng som kommer om söndagarna.

1:16 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag har nog förresten inte varit så snäll för jag fick inte så många julklappar. Eller också beror det på att jag inte vill ha så mycket...

1:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Man måste önska sig mycket!!!

11:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka