.

Mamselamsen

lördag, december 24, 2005

Brunchen är nu uppdrucken...

och vi hade VÄLDIGT skiftande out-fits. Vissa var uppklädda till tänderna, men som alla kan se är Stephan fortfarande i morgonrock.
Champagnebrunchen liten
Och vi har kommit på att vi har blivit så himla super-duper-vuxna.... INGEN vill se Kalle Anka!!!!! Faktum är att TV:n har inte ens satts på idag. Vi ha inte tid me det.

Nu ska vi i alla fall jaga ut Stephan (obs! nu påklädd) i köket... kocken ska fixa julbordet!! Det har vi tjejer bestämt.

Over and out/Mamselamsen, sm fortfarande vädrar. Kakaleugns-h...tet började ryka in som fanken. Vi har tänt en annan.... som funkar!

3 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Den frukosten ser god ut. Min bestod som vanligt av gröt - var ju tvungen att orka sjunga med barnen vid krubban...
Och nu är vårt julbord uppätet. Braskaminen ryker inte in, men ack så varmt det blir nere vid granen! Och jag som är varm av naturen numera!

3:04 em  
Blogger Bantartant tycker...

Ja du, ser gott ut. Jag drack ju upp mitt i går kväll så nu får jag vackert vänta tills spritmonopolet öppnar igen..... måste jag hänga på låset på tisdag????
Nä jag väntar nog till lunch med att gå dit...
Tjohej

5:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nä det kan inte vara lätt att hinna med Kalle Anka om man ska blogga hela julafton ;-) God Jul!

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka