.

Mamselamsen

fredag, december 23, 2005

Nu är det slöseri med tid igen.

Nu sitter vi här på kursen och inte gör ett skapandes grand (vilket vi för övrigt inte gjort på hela dagen). Vi FÅR inte gå förrän halv tolv. Öhhh... så jäkla löjligt!

Men jag ägnar mig nu åt att skriva ner vad som ska göras i eftermiddag innan granen ska kläs, klapparna plockas fram och julefriden förhoppningsvis ska lägra sig.

Nääää..... jag vill inte skriva listor.... jag vill inte sitta här..... jag vill åka hem!!!!

Over and out/Mamselamsen, störtsur.

8 Kommentarer:

Blogger helena tycker...

Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!
Hoppas du får massor med guldiga paket.

11:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nu har du väl sluppit loss!!!! Skönt att få komma hem och fira jul för dig...mina tankar landar i Nybban även om jag inte själv når dit
En "redit go julkrrram"

11:36 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Håll ut, snart är det över och jul på riktigt! Hoppas att du får en skön och avkopplande helg med de skönsjungande döttrarna! :)

12:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

God Jul på Er alla!

12:27 em  
Blogger PGW tycker...

Vad är det egentligen du GÖR på den där kursen?

2:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

pgw: Just ingenting.

3:22 em  
Blogger Batbut tycker...

Äsch då, du får se det som Din plikt att vara där och roa de andra. Sprida lite glädje och glamour runt Dig, så även de vanliga dödliga får njuta lite *S*

6:41 em  
Blogger PGW tycker...

OK, jag omformulerar, vad är det MENINGEN att du ska göra på kursen? :-)

7:05 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka