.

Mamselamsen

onsdag, december 28, 2005

Nu har jag bläddrat igenom alla skvallertidningarna...

och känner ett svagt illamående. Är det verkligen bara jag som tycker att alla dessa Paris Hilton-look-alike är patetiska? De är någon form av "kändisar"... genom vad vet jag inte. Utvikningsbrudar eller Dokusåpabrudar? Tjejer som blivit kända för att ha gjort..... INGENTING!

Men alla med vitt vätesuperoxiderat hår.... silikon-plutläppar... och plastbröst och som ständigt ler exakt samma leende mot kameran, som de letar upp och poserar framför.

Over and out/Mamselamsen, som skulle utmäta aga om ungarna blekte håret och pumpade upp diverse kroppsdelar

17 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

på tal om tidningar så smygläste jag Amelia på pressbyrån igår.....du är ju fabulous, men reportaget kändes lite out of date, det skulle ha kommit i september istället.....

1:17 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

o-snyggt (paris-kopiorna alltså..)

och jag köpte Amelia idag på lunchen.. det skulle stått mer om dig.. mindre om yrkes-bloggare...

1:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anna: Tack!

1:24 em  
Blogger PGW tycker...

Tja de har ju utstått en massa operationer och smärta och många värktabletter och sånt, det är väl en stor prestation ;-))

Rackarns jag har ju inte köpt Amelia och kollat, kan du inte scanna och lägga ut?

1:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan! Tycker jag också.

PGW: De pengarna skulle de... speciellt en av dom (som opererat sig mycket och gått på specialdieter)behöva, för att fixa till alla sina IG från grundskolan.

1:49 em  
Blogger MB tycker...

Men jag gillar ju Paris.....är helt övertygad om att hon är rätt smart......????

1:56 em  
Blogger crrly tycker...

Vidrigt och sorgligt är vad det är!

1:56 em  
Blogger Ilva tycker...

Vadda , du skrev ju just att Camilla blekte slingor...sa du kan inte utmata aga just for det! Konsekvens mamsen!

1:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Slingor är en sak.... det har jag också. Men totalblekt... det är en annan. OCH Millans slingor är inte vita!! Så det så! Hrumpfff... =)

Maleandro: Paris Hilton är orginalet... men alla som vill se exakt likadana ut känns patetiska.

2:25 em  
Blogger schmut tycker...

jag tror jag föredrar precis alla utom just paris. paris har fötts en rik snobb, många andra har ju arbetat sig upp till det..hehe. även dokusåpa är ju att streta på något håll.

jag tycker dock att det är dags att mia tyler får bli stil-ikon istället för paris, nicole och de andra. ska det vara kändisbarn, så låt oss iallafall se någon som ser ut att njuta av livet.

2:54 em  
Blogger Bantartant tycker...

tja... eftersom jag är i stil som Babben, Dawn Frasier mfl... så är ju Paris Hilton lite skrattretande för mig, tjejen kanske är smart.. men har inte behövt bevisa något.
Ja här blir det nog inte akutellt med helblondering.. jag har ju "chokla"barn..:-)

4:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

hehe jag och många av mina kompisar har pumpat lite både här o där. är nöjd, känns fabulous, dock berättade jag för mamma efteråt, när ingreppen var klara... så slapp hon oroa sig (och bli arg/aga) innan :) . (jag fixade betygen o utbildningen först så jag fick råd o fixa mig själv ;)

4:58 em  
Blogger Cornelia tycker...

Jag har också tjuvlästAmelia i affären, håller med grodan, mer om Mamsen och mindre om yrkesbloggare.

Paris Hilton, dokusåpakändisar mm.....gääääääääsp. Orkar inte bry mej alls.

5:00 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Du! Det finns en stor fördel med plastbröst: Man får dom i brösthöjd!

6:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mary: Jag har inget emot att folk pumpar sig.... men visar du upp dig naken och har platinablont hår?

Sen har jag en annan sak som jag ska skriva om senare. Ett uttryck på bloggen som börjat sprida sig lika mycket som "as-kalas" :-)

7:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Hellre bröst vid magen är plast.

7:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

hehehe askalas ja! jag har ju börjat använda det om du inte sett det redan..
näe inte naken, och dessutom e ju jag brunett :)
Däremot har jag en platinablond peruk , jättelååångt hår, som jag haft på en maskerad. Min mamma (65 år) provade den, det såg askalasroligt ut! 65-årig dam i midjelångt platinahår! hehee

12:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka