.

Mamselamsen

fredag, december 30, 2005

Idag ska det bli tyst i huset ett par dagar.

Millan åker till Halmstad för att fira nyår med sin "bästisbästis" Helén. Därefter bär det av till Oslo för att träffa "dennadär" innan det bär av på Europaturné för honom... nej jag kommer inte ihåg vad bandet hette. OBS!!! Inte Gluecifer... för dom har ju "hängt upp hatten".

Så nu blir det vi gamlingar kvar här i Nybban. Vi firar vårt nyår i lugn och ro med ostgratinerad hummer och bubbel. (Och fy tusan vad här ska städas i eftermiddag)

Nyårslöften? Funderar på dem... strategiska planer har jag minsann. En handlar om vikten, en om resor och en om företag. Rökning? Nää..

Over and out/Mamselamsen, som också längtar efter Jessica!

7 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vill åka till Californien i vår.

11:18 fm  
Blogger Ilva tycker...

matfotokurs?

11:19 fm  
Blogger Ilva tycker...

na jag tar tillbaka, jag borde nog ha "vara snàll" som nyarslofte. Fòrlat Mamsen.....

11:20 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva: Jag minsann konurrera ut dig nästa år! *ler och försöker se övertygande ut...och misslyckas*

11:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du är rolig, Ilva! Vi kan ge matfotokurs i födelsedagspresent när hon fyller år:-)

4:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

JAAAAAA..... hos Ilva!

8:03 em  
Blogger hanna tycker...

Turbonegro?

10:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka