.

Mamselamsen

lördag, november 19, 2005

God Morgon hela Bloggosfären!

Här sitter jag och är den enda som är vaken. Klockan nio på stället, kan man glömma. Men när vi kommer, ska det bli as-kalas!!

Morgonen började "ljuvligt". Gick in på toaletten och märkte inte att Sessa missat kattlådan vid en ovanligt framgångsrik stolgång och jag trampade mitt i skiten. Det var inget snack om att få smygvakna, utan det blev raka vägen in i duschen. Men nu doftar min fötter rosenknoppar igen. Speciellt den högra.

SKVALLER!! Hörde från en anonym källa igår, att en väldigt stylish dam i Sverige, inte alls är lika stylish, som hon bloggar om. (Och det är inte mig själv jag skriver om. =) Denna dam bloggar om "snajsiga" outfits, fast hon egentligen sitter i myskläder. Ha ha ha.... got you!

Nu ska jag sparka liv i Jessica, så vi kommer iväg någon gång.

Vi ses på "Skumcaféet" klockan 12.00

Over and out/Mamselamsen, som laddat telefon, kamera och mig själv (mentalt)

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det ska finnas en restaurang i Stockholm som heter 'lilla Pakistan' som kanske kan var nåt?

8:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

För vad?

8:55 fm  
Blogger Humlan tycker...

Vilket uppvaknande!
Själv har jag precis hällt i mig 1 liter te, så nu är jag redo för dagen... (inte bara för den ;-) )
Nu ska jag bara bestämma min outfit, får väl bli många lager, det ser ut att vara kallllt ute!

9:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det ÄR kallt. Har stått på balkongen och rökt. Så jag vet!

9:42 fm  
Blogger anna tycker...

Hälsa nu alla jag känner, så simmar jag!

9:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Ok! Simma lugnt!

9:56 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

ha det så mysigt. och kul.. och ni ska väl ändå inte blogga utomhus hoppas jag..

10:17 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Oj! Tur att jag inte har katt.

Jag är alltså avslöjad nu, att jag inte är så tjusig som jag låter påskina med mina märkeskläder... och ögonskuggor och gucciväskor...*suckar tungt*

12:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

hej
kul o ses på bloggforum :)
härligt guldig väska! (som jag kände lite på på foam.. :)

8:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

hehe kände faktiskt igen dig på grund utav att du hade guldväska. men vågade inte komma fram och hälsa då du säkert inte vet vem jag är och så. skoj var det iaf =)

10:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka