.

Mamselamsen

onsdag, november 16, 2005

Jag är singel på grund av min katt! UPPDATERAD!

Ja, det är Ebbas fel!!!

Som vanligt när jag kom hem, tog jag av alla mina ringar. Idag lade jag dom på soffbordet. Ebba hittade dom och hade förmodligen väldigt roligt. Jag hittade alla utom vigselringen... f...n.... min finaste solitär!

Men å andra sidan är alltså singel nu. Leka nån? =)

Over and out/Mamselamsen, lite sur.


Uppdaterad klockan 6.52 dagen efter.
Vi kan kanske kan sluta leta. Ebba har spytt tre gånger i natt, så nu börjar vi undra om hon inte helt enkelt har slukat min ring. Ska ringa veterinären om en stund och höra efter vad som ska göras. Stackars Stephan, som får ta hand om detta ensam. Jag åker ju iväg.

Over and out/Mamselamsen, som behöver en kopp kaffe till.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Titta under mattorna, katter gillar att peta in saker där.

12:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag HAR letat där. Stephan får väl dammsuga i helgen och sen gå igenom påsen.

12:03 fm  
Blogger PGW tycker...

Katten borde ha stryk!

9:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaaa...... lite! :-)

9:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka