.

Mamselamsen

tisdag, november 15, 2005

Lite smått och gott på kvällskvisten

1. Jag har nyss köpt mina första julklappar! Internet är underbart.
2. Jag verkar ha slutat titta på TV. Många bloggar skriver om dokusåpor och olika serier och jag har absolut noll-koll. Det enda jag vet, är att om Camp Moloy kommer tillbaka, då kommer jag att sitta klistrad.
3. Stephan ligger tvåa på Korpens turnering i Hästskokastning.... vilket retar honom oerhört.
4. Vi måste "kattsäkra" vårt hem. Ebba fastnade nyss i rullgardinsnöret med ena framtassen.
5 Det är tisdag/vinkväll, och jag har inte ens luktat på korken. Hmm... börjar tappa stilen.
6. Vi har glömt att äta middag idag. Skadar inte... här jäst en del under de sista veckorna.
7. Ebba sover som en gris, på sitt nya klätterträd.
8. Och jag sitter här, som vanligt. =)

Over and out/Mamselamsen, så där lite lagom loj på kvällskvisten

7 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

jag sitter också här. Inte där alltså utan här. Utan vin försmäktar vi på denna ö. Tur att det finns snus iaf *S*

11:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa... och en cig ute på balkongen.

11:34 em  
Blogger Humlan tycker...

Hälsa Ebba att hon får be matte eller husse att dra ner rullgardinen nästa gång...

11:57 em  
Blogger PGW tycker...

ååh fota kissen i trädet! Vill se!

12:20 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det verkar som ni har läget under kontroll.. Stephan kommer nog över att han inte leder.. det brukar män göra.. och Ebba... den lilla gosingen.. hon ser ju till att ni är alerta.. det hör jag det.. rullgardinerna måste säkras.. fniss...

8:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Camp Maloy tänk att det var fler som såg det...
många sexiga män där...

2:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Camp Maloy tänk att det var fler som såg det...
många sexiga män där...

2:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka