.

Mamselamsen

tisdag, november 15, 2005

"All in", säger jag bara!

Att man har dolda talanger, det visste jag. Men att jag var en fena på poker, hade jag inte en aning om.

Jag har spelat gratispoker på nätet!!! Haha.... vi var flera hundra som började i en turnering och var och en fick 1500 fejkdollar att spela med. Jag har ju sett lite hur dom stora pojkarna på TV gör... bluffar... har tur och så drämmer de till med All in. Och jag gjorde precis som dom och blev F Y R A!

Det är fasen inte ofta jag förvånar mig själv... men ikväll gjorde jag det. För att inte tala om Stephan.... han var mållös.

Nån som vill dra en spader på lördag? Ta gärna med stora plånboken...den är snart min. *ler lite stöddigt*

Over and out/Mamsefluschen

6 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

skulle bluffa bort dig snabbt som bara den, synd att jag inte kan komma....

Iallafall: har inte du klippt dig? Nå hur ser du ut då? För jag ser ju inte dig på lördag.....

7:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

I morgon klockan halv ett fick jag tid.

7:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Du... bluffa mig? Ssss... aaaldrig! :-)

7:30 em  
Blogger anna tycker...

jag rekommenderar rosa hår med guldslingor...

jo, för när man har andingspaketet på så har man pokerface så in i ;)

8:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hi hi hi....

9:47 em  
Blogger PGW tycker...

Strunta i hästarna fortsättningsvis och satsa på Poker!

11:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka