.

Mamselamsen

tisdag, november 15, 2005

Nu MÅSTE jag till frissan!

Har klätt på mig, borstat håret och t.o.m. sprutat på lite "lukta gott". Nu ska jag ta mig till frissan på hörnet och beställa tid. Jag kan ju inte komma och träffa alla "stylish"-bloggare i hufvudstaden och sjäv se ut som en gammal halmbale i huvudet.

Undrar om jag ska hitta på något nytt? Rosa, blått eller kanske något guldigt.

Vi får se... förmodligen blir det som vanligt.... kort.

Over and out/Mamslamsen, vars tuttar inte sett en BH på tre veckor.

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

trimmern brukar funka om man inte orkar släpa sig till frissan.

Så mamsen ska till huvudstaden??
Hojta om du behöver shopping tips.

11:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... åker på tordag. Det är ju Bloggforum på lördag. Och i och med att Jessica ska jobba på nån mässa i Sollentuna hela fredagen, ska jag ägna fredagen till shopping, fikning och mingling i city....drogad! =)

11:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sandra! Det blir nog en dragning åt guld... också. :-)

12:19 em  
Blogger Humlan tycker...

OK! Rosa och guld i håret och guldväska... nu vet jag vad jag ska titta efter...

12:54 em  
Blogger MB tycker...

Håller med Sandra om att GULD nog är det snyggaste ;-)

2:13 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

blev det snyggt?

2:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan! Vi får se i morgon. Ska dit halv ett.

3:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

kom till västermalmsgallerina och hämta mig på firman så bjuder jag på kaffe!
Bästa latten i stan finns på W i gallerian.

3:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Västermalm??? Firman?

Hörru! Jag är från Bystan.

4:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åk till fridhemsplan med gröna linjen. Där finns mitt mecka västermalmsgallerian.
du kan nå mig på mailen ( vill helst inte lämna ut mob nr här)så kan vi mötas upp och ta en fika om du har lust.
redstormdarling@hotmail.com

5:04 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka