.

Mamselamsen

tisdag, november 15, 2005

Hur bortskämd får man bli, alltså? UPPDATERAD!

Jag berättade för Stephan i morse att skogskatter tycker om att klättra. Och vad tror Ni han då omdelbart gjorde?
Ebbas k liten
Jo, han åkte raka vägen ut i skogen och fällde en björk... till Ebba. Så nu har vi ett väldigt naturnära klätterträd i huset, till världens mest bortskämda katt.

Over and out/Mamselamsen, som bara ler.


Senare.
Klätterställning liten
Klar! Och självklart måste Nybbans mest borskämda katt kontrollera den och se om den duger.
Sen... spana in svansen... har man skådat en dylik svans förut?

19 Kommentarer:

Blogger Mikusagi tycker...

*avundsjuk* Ingen fixar träd till mig...

3:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inte till mig heller. Och det här, hller nog inte för mig.

3:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

vilken kar!

3:33 em  
Blogger MB tycker...

Och här finns inga träd att fälla :-(

3:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilken lycka, en man med hjärta av guld!

Min är också lika underbar :)

3:46 em  
Blogger anna tycker...

Jag had ekunnat tänka mig ett klättertäd i vardasrummet, kan du berätta det för stefan?

3:47 em  
Blogger Humlan tycker...

Vad tycker Ebba???

3:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilket snyggt klösträd! Missar och matte är avundsjuka!

4:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Först vill jag bara berätta: Han är INTE till salu!

Och han säger att det är OK att åka runt i Sverige och bygga klätterträd. Han tar 769:-/tim plus sociala avgifter och resekostnader.Bara hör av Er! F-skattsedel finnes.

4:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Då jag inte har en händig gubbe, så får jag köpa dom där skämmabortkattegrejerna, så, jag betalar gärna S plus alla avgifter, bara han kommer och skräddar-snickrar, grejer till mina katter!

4:11 em  
Blogger anna tycker...

studentrabatt?

4:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Red! Det var helt OK. :-)

4:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa... 100% rabatt till alla som studerar etnofysiomacrobiologi.

4:36 em  
Blogger Gagga tycker...

Jo jag ser nog den klättrande katten. Men jag ser också en platt ko som klättrar direkt på väggen bredvid ;)

6:33 em  
Blogger PGW tycker...

Har Ebba vett nog att förstå att det är hennes träd och att hon ska klättra på det istället för att hänga i gardinerna?

6:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga! Helt rätt. Med både klövar och nos, inköpt i Argentina nån gång på 70-talet.

Ganska äcklig egentligen... men du vet....karlar!

7:01 em  
Blogger turbotrollet tycker...

åh, gillar klätterträdet SKARPT! *apploder* Min sambo är händig, trots sin "ringa" ålder. hehe. Men tröts det köpte vi Garys klätterträd: http://turbotrollet.blogspot.com/2005/11/garys-klttertrd.html

;)

Underbar blogg har du oxå!

7:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

zara! Tack!!!
Var glad över en händig sambo...sådana sparar mycket pengar.

8:21 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Hahaha! Säger som Gagga, den där kon bredvid, den kan klättra den!

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka