.

Mamselamsen

onsdag, november 16, 2005

Göra slingor med taffliga revben. UPPDATERAD!

"Bad idea"!

Det kom jag underfund med hos frissan idag. I mitt huvudet, finns det tydligen en massa konstiga nerver som är sammankopplade med näsan. För varje slinga hon drog ut nös jag. Och jag kan berätta, att mina revben fick rejält veta att de levde. Man skulle ha kunnat tro att det spelades in porrfilm i Nybban, om man bara hade haft ljudet.

Jag kvider: *nyser*.....Ohhh.....*nyser*......ahhhh....*nyser*.....ohhh...... *nyser*.... är du inte klar snart?

Så, så var det med det.

Over and out/Mamselamsen, vars blurriga frisyrfoto snart kommer att publiceras här.


Uppdaterad: Så här blev det.... Tja, som vanligt! =)
Nyklippt liten
Iiii..... spana in valken vid BH:n.... jag har lagt på mig ett och annat under de sista veckorna. Ja, jag satte på mig detta pinoverktyg idag... ska faktiskt på fest om en stund. "Familjehelgonfest"... vad det nu är.

14 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Hm... jag undrar vem det fjäskas för. Bloggargänget eller Amelia?

Ska man vara fin får man lida pin. Sade hon som bara kammar sig när hon går utanför dörren.

2:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag veeeet! Jag vet inte ens säkert om dom kommer. Men jag har gjort mig vacker för Stockholmarna i alla fall.

2:21 em  
Blogger anna tycker...

Men nu vill jag se! Det har ju gått jättelänge sen du kom hem nu ju....

2:27 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Ser fram emot puzzlet...

2:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

morgondimma. Där sa du en sak...asch, jag har ju redan lagt ut fotot.

2:47 em  
Blogger anna tycker...

Valk? Var då? Sån har jag med, och det är en muskel på mig så det är det nog på dig med....

Fin du blev i håret iallafall!

2:56 em  
Blogger Humlan tycker...

Fin i håret och målade naglar... hoppas du inte har samma krav på oss andra! Fast det var några månader sedan jag målade naglarna, kanske skulle ge dom en omgång...hm...

3:32 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Den där muskeln skulle synas mindre om du tog bort magplågaren - för det man trycker in på ett stället, kommer ut på ett annat. Så funkar det mesta...

4:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ny här...Ja, till och med en aningen!! efter, när det gäller blogg... Men, va du är underbar!
Funderar just på, om jag önskar att du var min mamsi eller helst mormor/farmor till mina barn..Är inte kräsen, så skulle ta vad jag kan få!!!!! Nu får jag nog ta reda på hur man gör en blogg, fast jag är inte så jättebra (ha,ha...) på det här..Nej,nu får jag ta hand om det som blev kvar, av min franska köttgryta, så får jag lunch imorgon (jättegod!) Ja, mat skall vara gott! Fast barnen var sådär intresserade, varav "trevliga" mamman hotade med konserver, i typ en hel helg...Ja, så snäll är jag!!
Fast det var faktiskt barnens förslag, att vi skulle fira hundens första födelsedag.. fast han fick ett grisöra.. dvs hunden..Men av ljuden,att döma så ...säger inget mer.... Så var det där med läxläsning, kan man leasa nån? hjälp,pls!
Kram på dig! hälsar I

6:54 em  
Blogger Cornelia tycker...

Lite silvertejp kanske

7:15 em  
Blogger MB tycker...

Som vanligt är du grandios...och nu talr jag om stil.....inte musklerna du har :-) om jag får lämna ett omdöme så är du one fine piece of a woman....Cornelia! Kommer du i närheten med tejpen så skriker jag..... :-O

7:29 em  
Blogger hanna tycker...

Vad hände med de rosa slingorna jag hörde rykten om? :)

10:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fr. Anonym: Välkommen till Boggoholicarnas värld.
Maleandro! Tack. *rodnar*
Hanna: Fick reda på att rosa slingor inte håller.

11:20 em  
Blogger Terése tycker...

Tjusig du blev i håret!

11:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka