.

Mamselamsen

fredag, november 18, 2005

Mätt och pank!

Det blev en himla massa parfymer och krämer idag... och INTE bara till mig själv. Julshoppingen har startat. Hurra! Nu kan jag ju inte skriva här vad jag köpte mer...eftersom "hönsen" går in här och läser. Men tämligen pank är jag i alla fall.

På kvällen drog vi iväg till.... ja, vad det nu hette. och åt Indiskt. Så himla starkt att jag tror gomseglet försvann på kuppen.

Nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan och unvänta morgondagen, när jag få träffa flera av mina virtuella polare.

Over and out/Mamselamsen, gomsegelslös.

5 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Krämer? Nästa gång du kommer hit ska jag lära dig hur jag fått min släta hud... utan att det kostar nåt alls. Törs inte ens skriva det här för då får jag väl alla krämfabrikanter på mig...

11:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ville bara kika in och önska dig en trevlig Bloggforumträff i morgon. Nästa år kanske jag också kommer!

11:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vi har ätit:
sniglar
blini
lammkött
crème caramel
chokladmousse
absinth
martell
kaffe & en massa rödvin :)
Ses imorgon
/sessan & gagga

11:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad! Maila!!!!!
bim! Tack!
Gagga! Då mår inte du så hilmla bar idag heller. Stark indisk mat hettar liksom två gånger, om du förstår vad jag menar. =)

8:36 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det låter som en fulländad dag.. uttömd och ifylld.. och förväntan inför i morgon.. ta massor med bilder och lägg ut..LÄGG UT... jag vill se när ni har kul..

10:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka