.

Mamselamsen

fredag, oktober 14, 2005

Nu får det f...n i mig sluta ringa!!

Jag har faktiskt inte tid att prata i telefon. Jag skapar... MAT... tror jag i alla fall.

Ringer det en gång till, kommer jag att agera telefonsvarare. "Detta är Birgittas och Stephans automatiska............ efter pipet"

Har ju för tusan hakar inte börjat med potatisgratängen än. Dock är vinflaskan bara halvfull. *ropar högt* "Ebba!... När började du "skåpsupa"?

*sjunger* "Samlar alla vänner... alla som jag känner.... Jajamensan, Robert Karl Oskar är fortfarande på.

Over and out/Mamselamsen, lite stressad.

1 Kommentarer:

Blogger carra tycker...

Du är underbar, Mamselamsen. :)
Jag blir alltid så glad av att läsa här hos dig.
Skål på dig, människa! Och be Ebba dela med sig av vinet till dig. ;)

7:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka