.

Mamselamsen

fredag, oktober 14, 2005

KLART!

När jag kom upp idag, stod skänken på plats. "Praise the Looooord"! (Bild kommer senare)

MEN! Jag har också en make, som går runt som en "krycka" och har kolossala ryggsmärtor idag. Kanske inte så konstigt, med tanke på alla omöjliga arbetsställningar han hade igår. Att han inte har träningsvärk i käkmusklerna, är för mig en gåta, med tanke på att dom användes på ett mycket mångfacetterat sätt under monteringen/brottningen.

Det som verkligen får mig att le idag är, att en bekant till mig har berättat att de ska köpa ett likadant möblemang. Ha ha ha..... träffar henne om en stund och då ska jag visa henne min blogg.

Måste dra... ansiktet ska på.

Over and out/Mamselamsen som haft en underbar natt med Jan Guillou.

5 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vi väljer våra karlar med omsorg *skrattar*

10:23 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag förstår din man! Jag satte ihop en tvhylla till min dotter som hon köpt på Jysk. Vidrigt säger jag bara!Haha!!

10:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag är nog mer inne på Sandras linje. JG... tror inte det ;)

2:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har bloggat ett guldfynd idag som du bara måste komma förbi och kolla in *skrattar*

2:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag ilar som en stressad utter.

3:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka