.

Mamselamsen

fredag, oktober 14, 2005

Muskikvalet klockrent idag!

"Robban Brobergs höjdare" Kan det bli mycket bättre att junga och steppa till.... "Uuuunderbara uppblåsbara Barbara...." *gör ett litet sittande skutt*

"Jag älskar dig ditt helvete", "Killa mig på ryggen" eller "Gummimadrassen"
*lite headbangande* Japp, man kan skramla med huvudet till vår gamle Robban.

Kan berätta att Ebba är redan försvunnen... ligger väl under nån fåtölj och spanar.

Over and out/Mamselamsen, som inte ens har luktat på korken än.

3 Kommentarer:

Blogger carra tycker...

Jag brukar dansa med min kisse. Det brukar inte vara så populärt av någon anledning, han brukar bli alldeles skrynklig i ansiktet av missnöje... *fniss* Men han brukar faktiskt finna sig i det.

4:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag försöker vänja henne... men hon sticker.

4:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag ääälskar "Båtlåt", man blir så glad av Robban! :)

11:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka