.

Mamselamsen

söndag, oktober 09, 2005

Ibland undrar jag hur det står till......

i skallen på mig.

I somras bar jag upp ett icke-föraktligt antal papperskassar och lådor med böcker till vinden på fjärde våningen. (Innan vi flyttade in.)

Nu bär jag ner alla dessa böcker, en våning. Sorterar och bär upp igen. Är det inte sånt här som kallas straffarbete... om än självpåtaget.

Jag känner just nu för att bara ha Mp3 böcker, CD-böcker eller böcker med sidantal under 50.

Fortsätter jag att bära på detta viset har jag snart lika långa armar som Pale Green Woman (Länkar kommer snart igen. Jessica eller anna... skicka över en som jag kan modulera med)

Over and out/Mamselamsen, som starkt funderar på att byta intresse och börja samla på något mindre tungt. Diamanter eller så.

5 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

Korvstroganoff sa du? Jag kommer och hjälper till....och jag letar upp mailet jag skickade innan....ett ögonlock bara!

12:01 em  
Blogger anna tycker...

så skickat......så nu är det upp till bevis!

12:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack!

12:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Alla mina böcker ligger i förrådet. Har ingen plats för dom nu. :(
Och nej..har ingen egen blogg. Nöjer mig med din. :) Skulle aldrig kunna mäta mig med dig gällande bloggande. :)

1:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fia! Blogga... handlar bara att ordbajsa så mycket man nånsin kan. =)

1:28 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka