.

Mamselamsen

fredag, oktober 07, 2005

Ebba och jag toppade...

de hela med lite ost på sprayburk. Jaaa... jag ljuger INTE!!! Jag hittade ost på sprayburk på Ralph´s! Snälla, alla Ni i USA... bekräfta att jag talar sanning! Det heter "Easy cheese". Man bara sprayar ut lättflytande ost på fingrarna... Ebba älskar detta!!

Nää... nu har jag faktiskt inte lust att "prata" med demoner på bloggen mer i kväll. Vill Ni mig nått, finns jag här! Kom upp och ring på och jag lovar att bjuda på ost i sprayform.

Over and out/Mamselamsen, "stuffed" med ost av alla de sorter... åsså vin. =)

6 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

kan va... kan va!!! Fattas lite grönsaker... om man inte räknar pommes till det. Pepsi, är väl nästan frukt... eller?

9:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hmm..tur för dig att jag jobbar ikväll. Kunde ju tagit inviten på allvar. *skratt* Sitter ju typ 3 km från dig. Ha en fortsatt bra kväll.

11:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fia. Synd!

10:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fia! Har du någon blogg?

10:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nej jag har ingen blogg. Roar mig bara med att läsa din. Den är underbar. :)

1:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Visst känner vi till sprayburksosten... mmmm... eller näe!

9:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka