.

Mamselamsen

fredag, oktober 07, 2005

ILVA!

Din broccoli puttrar, fräser och stänker över hela spisen. Jag hoppas verkligen att det blir gott, för spisen kommer att ta ett antal timmar att få ren.

Nu måsta jag börja duka vackert... bland alla skruvmejslar, borrmaskiner, hammare och raspar som Stephan härbärgerar på matbordet. (Han skruvar jämt nu för tiden) Men det kan bli en riktigt pikant dukning så här på fredagskvällen. "Vill du vá snäll och räcka mig hammaren, jag måste slå ihjäl fläskfilén"?

Over and out/Mamselamsen, något "ljummen"

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Sa dety skulle vara mitt fel det?? Tror snarare att det ar vinet som luddat till bedomningsformagan....det skall inte stanka osv da ar det for varmt.

6:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hmmm....

6:25 em  
Blogger anna tycker...

*asg* slaktar du grisen själv? gör du det innan eller efter 4-5-6 flaskor vin? ;)

7:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här sitter jag ensam och gubben är dålig och ligger till sängs. NU ska jag smaka på rödvinet och ta en glassbåt till! /Tina

7:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Det MÅSTE vara efter 5 flaskor vin.

Syrran! Skit i glass båten, så kan du ta ett glas vin till... tänker på kalorierna.

7:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka