.

Mamselamsen

torsdag, oktober 06, 2005

Alla projekt klara...

som ska vara färdiga om tre veckor. Det tog mig ungerfär 27 minuter att göra:

-Handlingsplan
-Mål! Jag kan tänka mig att göra en "Målgubbe" om jag får ha Will Smith som huvud... eller Stalin eller vårt kommunalråd eller Greta Garbo eller varför inte vår lilla Ebba.
-Den där företagsundersökningen. OCH!!! Jag kommer att lämna in kopior till AF, så dom får se att det finns alternativa vägar för arbetslösa.

Tja, det var väl allt som skulle göras på denna kursen. TRE veckor kvar!

Over and out/Mamselamsen, som funderar på att ta med nått gammalt broderi till "Dagis"

8 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Herre min je vad Du hinner blogga, måste vara en krävande kurs...*S*. Fast Du har helt rätt, det är skrämmande hur totalt fel de hamnar ibland våra skattepengar. Lägg ned AF, ställ in alla idiotkurser och använd pengarna till att sänka arbetsgivaravgiften och förändra i sjukförsäkringen. Då har företag råd och mod att våga anställa folk, för de som driver eget håller på att jobba ihjäl sig. Kan klart rekommendera Liza Marklunds krönika i helgen - den var klockren!

8:49 em  
Blogger Batbut tycker...

ps: glömde en sak... Tur att de har Dig på kursen så att de får trevligt iaf

8:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut!Jag håller helt med dig. Jag raggar politiska partier här, som vill ha mig...eller rättare sagt politiskt parti! =)

8:58 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

du knäcker dem på AF mamsen.. men ha inte dåligt samvete för det..
njut av dina återstående veckor.. blogga.. virka ... tänk ut smarta saker.. prata med najsiga människor.. enjoy

9:55 em  
Blogger Gunilla Hjelm tycker...

batbut, ditt förslag är antecknat till den övriga listan med förslag om förändringar och förbättringar.

mamselamsen, jag tror att jag kan leta rätt på någon lokal c-representant att kontakta eller som kan kontakta dig om du skulle vara intresserad *ler stort och inbjudande*

10:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är öppen för allt!

9:53 fm  
Blogger crrly tycker...

På dagis är det väl pärlplattor som gäller? :)

2:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Pärlplattor?... Kommer nog i nästa vecka.

9:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka