.

Mamselamsen

fredag, oktober 07, 2005

Fredag och "ledig".

Fast det är jag ju egentligen inte. Vi ska ju jobba stenhårt på våra projekt (de som jag gjorde klart på 27 minuter igår. Men det tänker jag ju inte berätta)

Ska snart på systemet och inhandla min makes sexpack med öl... ALKOHOLFRIA!!! Han använder sig inte av brända och destillerade drycker. Den grejen har han helt överlämnat till mig... Jag trattar i mig vin för två. =)

Dagens visdomsord från magiska korgen på "Dagiset" idag, kommer jag inte ens ihåg. Fasen, jag planerade ju helgen! Men det var säkert något riktigt mentalt upplyftande... tror jag. *skrattar*.

Däremot kom AF-Lisa upp och gav oss en massa information om diverse grejor och DET var riktigt bra. Jag gillar raka handfast fakta. Borde nog ha blivit naturvetare egentligen. Hur som helst, hon gav mig en massa bra ideér på vad jag ska göra framöver.

Men jag fick en massa andra info också... av kursdeltagare. En restaurang som förmodligen är till salu! Skickar över Stephan dit och sonderar terräng. Perfekt lokal, efter viss ombyggnad. Vi får se... vi får se!!

Jaha du Ebbe von Sydow.... ska vi ta en sista "repa"?

Ebba vs Mamselamsen (Outfit för stunden)
- Svarta stövlar, med så vansinnigt hög klack att jag knäar djupt när jag går.
- Mina älskade nylonknästrumpor. Lika sexiga som vanligt. Ska i tvätten... har använt dom i två dagar.
- Svarta långbyxor. As-kalas-läckra! Storlek 36 Sitter lika bra som "kniven i en bonde".
- "Golfrutad" polotröja. Kashmir!!!!
- "Magtryckaren". Den gamla... sitter också som gjuten och stänger in varenda liten irriterande valk.
- Trosor. *tittar efter* Mörkblå med massa spestar... det är ju helg! =)
- Handväska. Faktiskt en som Camillas förre pojkvän som hade ormfobi, tyckte var skitbra att jag köpte. Ja... den är röd och i ormskinn. Köpt second hand på Melrose boulevard.
- Tja, sen dat gamla vanliga glittret.

Det var allt jag hade av ovanligt viktig information, som jag hade att ge Er. Nu när jag är så kolossalt "stylish", ska jag bege mig ut på stan och bara var SNYGG!

Over and out/Mamselamsen, vars valkar är väl instängda nedanför naveln.



8 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Jag dromde om dig inatt, vi kande igen dig pa guldskorna. Stephan var ocksa med kan du halsa honom. Det var trevligt att traffas...men var ar min penna??? jag har nog sett lite har o dar att alla far pennor....

1:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja men... jag har ju inte din adress!!!

1:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har tänkt på en grej. Är det folk på "orten" som kännt igen dig genom bloggen och fattat...det är ju HON som är Mamselamsen?

2:34 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

nu när du är så himla skitsnygg och inpackad... glöm inte att andas... och njut av de beundrande blickarna..

3:04 em  
Blogger Gagga tycker...

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!

3:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Pia! ja... det fanns folk som kom fram till mig, när jag inte hade någon dator och frågade när den skulle bli lagad.

Lyckliga grodan! Jag GÖR det! *skrattar*

Gagga! Tack! Hade glömt bort det.

3:41 em  
Blogger anna tycker...

golfrutig, heter inte det typ gargyle? Har bestämt för mig det.....

3:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Aldrig hört ordet... men OK!

4:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka