.

Mamselamsen

lördag, oktober 08, 2005

Jag ska vara naken hela dagen idag!

Ingen foundation... inget rouge... ingen mascara... ingen ögonskugga... ingen kajal... inget sånt där man plitar på, för att dölja ringar under ögonen. Ska bara vara helt naturell.

När jag sen tar en sväng på stan, kommer bekanta att komma fram och med en beklagande min fråga: "Nämen Birgitta, är du sjuk? Du ser riktigt dålig ut"

Alltså: Jag ser sjuk ut... på gränsen till döende utan smink. Men vet Ni.... Jag skiter i det, för mina barn säger att jag är "GRUNDSNYGG"!!!!!! Så det så!

Over and out/Mamselamsen, helt naturlig, "because I´m worth it"!

=D

9 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... det FÅR du! =)

11:50 fm  
Blogger anna tycker...

Grundsnygg, det ska jag komma ihåg när man svettig och rufsig i håret och skitig som en sotare sitter efter insatserna och en riktig pudding går förbi....

1:40 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag får väl snart gå med i nudistföreningen jag, för jag är i så fall naken för jämnan. Utom när jag ska på nåt Stort - och då är jag så ovan vid att fransarna slår mot glasögonen att jag fladdrar hela tiden och randigare och randigare blir glasen...

Och kinderna blir så stela att jag inte kan le. Och med rouge på frågar folk om jag har feber....

Men läppstift är jag mer van vid, så jag behöver gå och pluta som min kompis gör när hon målat på rött.

2:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Idag känner jag mig avgrunds-snygg.. *snörvel*

2:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik! Stackars dig! Bakis eller sjuk?

3:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad! Det är därför jag nästan aldrig använder läppstift... jag blir så jättekonstig på munnen

3:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamse: Sjuk. Mesförkyld. :(

5:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik! Ginseng och fläderte!!!

6:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Härlig blogg! Fram för mer grundsnygghet! :-)

1:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka