.

Mamselamsen

lördag, oktober 08, 2005

Hoppetihoppetihopp! UPPDATERAD!

Det kryper i hela kroppen av spänning! Så blir det alltid, när något spännande är på gång.

Satt och surfade runt lite på Internet och vips dök det upp information om en MYCKET intressant grej. På med skorna och in i bilen, för att åka och titta. Stephan visste vilket ställe det var, men jag hade inte en susning. När vi kom dit (vi fick tillåtelse att gå runt och titta lite) började det att pirra så mycket, att sex hade verkat tämligen mesigt i jämförelse detta pirr. *rodnar som en blyg viol* Den lille entreprenören i mig har väckts ur sin koma... Jihaaa..!

Jäklar, det känns rätt. Vi ska bara få in alla resultat- och balansräkningar, så jag får lusläsa dom.

Vem vet... vem vet... jag kanske kan gå till mitt "Vuxendagis" och be dom stoppa upp alla dj...la "Målgubbar" på ett ställe dit solen aldrig når. *fnissar hysteriskt*

Over and out/Mamselamsen, "Målgubbehataren" nummer ett.


19.44
Fick nyss telefonsamtal, med ännu ett hett tips. Snacka om "ketchup-effekt".

10 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*superhemlig*

7:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Väntar med spänning,för du berättar väl om det "blir nåt`" ?

8:03 em  
Blogger Humlan tycker...

Är det inte typiskt!?! Allt på en gång, men det kan ju bli ett trevligt "problem" när man ska välja mellan flera bra alternativ...
Lycka till!
*mycket nyfiken*

8:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag kan kanske berätta i slutet av nästa vecka. Hihihi.....

9:37 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag aaaaanar vad det handlar om.
Men själv är jag inte alls uppdaterad - min spamwasher har för starkt tvättmedel, inte ett mail, inte ett spam på nästan 12 timmar....

Håller tummen!

11:27 em  
Blogger Jenny tycker...

Nu är det slutet på veckan. Berätta!!!!

1:09 fm  
Blogger Kajsakarin tycker...

Ditt bloggande om din kurs är bland det roligaste jag läst på länge. Du borde skriva ett repotage och sälja till en dagstidning om hur skattepengar.. ja ja, du vet vad jag menar.

(de är mitt i natten och jag kan inte sova)

2:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Missy m. Sorry! Jag säger som jag sa till anna. "Take a chill-pill". *skrattar gott*

Bloogblad! Nja! Det är inom den inriktningen som jag nämnde över kaffet och (kärringahettan)=)

jenny! NÄSTA vecka!

kajsakarin! Tack! Får se vad jag hittar på. Jag vet redan att politiska partier är inne och läser här.

8:32 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Håller allt vad tummar och tår heter där er....... :-))

11:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alex! Tack...första indicerna får vi imorgon, när vi får fatt i de siffror vi behöver,

8:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka