.

Mamselamsen

lördag, oktober 08, 2005

Varför är Ni så infernaliskt blyga?

Jag vet att x antal hundra har smugit förbi här idag. Jag vill ha kommentarer.

"Vilket skit du skriver"
"Oh, vad bra"
"Hej"
"Jag tycker precis som du"
"Vad är det där för skitåsikter"

Nått!! Jag känner mig lite ensam här just nu.

Jag är inte alls som han (vad nu heter) som startade bloggportalen. Han känner sig stressad av kommentarer och funderar på att ta bort den funktionen. Nej, nej, nej... som den ego-trippade person jag är, älskar jag respons... om det så bara är ett litet "Hej".

Eller är Ni stressade, över alla bloggar som ska hinnas läsas?

Over and out/Mamselamsen, Nybbans mest "centruk...ta person.

23 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

Jag kommenterar och kommenterar ju.....men du skriver ju så mycket att man knappt hänger med! ;)

4:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ursäkta mig! :) Läser med nöje allt du skriver,speciellt igår då jag "följde" dina fredags förberdedelser.Kommer givetvis att gå in under kvällen och kolla vad som händer o sker hos dig.Själv ska jag ner till tvättstugan,bye,bye...

5:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! *ler så insmickrande jag kan*
Anna! Jag vet!

5:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med dig där med det du skrev om Sigges funderingar -förstår inte heller det där riktigt. Kommentarer är ju bara kul. Ju. Och om folk kommenterar mkt betyder väl det att det tycker mkt, bra o dåligt, om det man skriver. Varför då känna press o stress..? Hänger inte riktigt med. Mer stressande om ingen kommenterar i så fall tycker jag.

5:16 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Jag håller med Anna!
Skämt å sido, jag vet vad du menar. Man ser på räknaren att folk "hälsar" på men dom säger inget. Tusan vad nyfiken man blir, vem är dom, vad tycker dom?
Nå, nå det är väl bara att gilla läget antar jag.. =)

5:27 em  
Blogger Yrvaken tycker...

*SKÅL!*
Sa han utan att ha ett j*vla dugg att skåla med! =(
Men det är tanken som räknas!
Eller om det var att bli tankad som räknas!
Take your pick! =)
Ha en trevlig lördag iallafall!

5:50 em  
Blogger Humlan tycker...

litet hej!
Nää, jag kan skriva mer, fast jag är mätt och stinn, har precis ätit ilvas broccolipasta - Gott!
Men, som anna skriver; du skriver så mycket att man inte alltid hänger med eller hinner skriva. Men läser gör jag, vill inte missa något...
Nu ska jag också sortera lite böcker och tidningar, inte från vinden, men de ligger "på hög" här hemma.

5:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ok. Jag ger mig väl till känna då efter att ha smugit här inne nästan varje dag i ett antal månader. Jag gillar ditt sätt att skriva på och skrattar högt för mig själv nästan varje gång. Men jag har inte vågat kommentera. Just för att du skriver så bra. Prestationsångest.

6:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ágneta,anna,anci,giselaq,henrik,mamma mu, m´s tankar,yrvaken, humlan,agneta!!!!
Jag blir så himla super-duper glad att Ni hörde av sig!!!

6:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Menar ER.

6:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

hm, det är väl så att man inte alltid kommenterar men hälsar på varje dag - så gör jag iaf... :)

7:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tycker precis som du!

7:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jahaaaa.... jag finns!

7:23 em  
Blogger Gunilla Hjelm tycker...

Ibland när jag tittar på min räknare så har jag besökare som sökt på någon sökmotor och som har hamnat hos mig fast det inte var just svaret på sin fråga de fick hos mig.

En del av de som hamnat på min sida mer eller mindre av en slump blir sedan regelbundna besökare och det är ju roligt.

Det är ju lite smickrande att de finner bloggen läsvärd även om de inte ger sig till känna.

Din blogg hittade jag genom "Tjejblog" där jag brukar klicka på bloggar som är nya för mig och ibland hittar jag sådana som jag sedan besöker mer regelbundet.

Är nog lite dålig på att kommentera men lovar att bättra mig.
/Gunilla

7:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men Gunilla! Du har ju varit jätteduktig! =)

7:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag skulle få sitta här 24/7 om jag skulle kommentera allt :)

7:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bara... en gång!

8:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej!
Jag håller med dig. Ibland känns det lite märkligt när det syns att många har smugit förbi men ingen kommenterat alls.

Nu skriver du ju mer än mig men i alla fall.

Ha det gott!

9:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej!

9:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej hej! Vi får tacka Linda S som en gång länkade till dig o dina vs-fights med Ebba :-) Sen blev jag kvar för du skriver så roligt och det smittar av sig.

9:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! *min hybris sväller utöver alla gränser* Såg för en stund sen att hon även länkat på sin hemsida till mig. Måste kanske börja skriva lite snälla saker om henne. *skrattar*

9:45 fm  
Blogger Cornelia tycker...

Hej svejs, jag har varit bortrest över helgen men nu är jag hemma igen.

5:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Haha, jag vill också ha fler kommentarer! Du får ju iaf kommentarer på varje inlägg ;) Jag härmade den här bloggen och skrev ett eget "kommentera-mera"-inlägg nyss.. ;)
*hint*

9:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka