.

Mamselamsen

lördag, oktober 15, 2005

God morgon!

Vaknade tidigt av att jag i drömmarnas värld, låg och spånade på ett personligt brev... jag ska med skräckblandad förtjusning söka ett visst jobb. Vilket? Inte än... inte än. Men jag tror, som jag skrev tidigare, att jag har mycket att tillföra. Snääälla, gissa inte... för skulle Ni gissa rätt, kan jag inte ljuga. (Jag KAN inte ljuga utan att det syns på mig.)

Operation manikyr, har just börjat. Först lagret på... när detta är skrivet, ska nästa på. Och sen är det bara att vänta och se om dom där förbaskade knottrona uppenbarar sig. Tror inte det, för jag kör med världens absolut bästa nagellack... Sally Hansen. Förra manikyren gjorde jag för två veckor sen och har hållit ända fram till idag. Snacka om nagellack!!!

Nu är första laget torrt... måste dra!

Over and out/Mamselamsen, med det bordeauxfärgade klorna.

1 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mette! Nja... vill ju inte sno jobb från min käre maken =)

7:14 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka