.

Mamselamsen

måndag, juli 18, 2005

Nu skiter jag i det här!

Jag skrev ett jättelångt inlägg om hur jag blev instängd i en hiss i Kalmar idag.... hur jag susade fram i 150-160, bara för jag hade hårdrock i stereon. Men det inlägget försvann, så nu skiter jag i det här och går ut och tar mig lite kokt potatis, "söndagsstek" och ett glas vin.
/Håhejoj dådå.


Uppdaterad 21.17
Hurra!!!! Jessica fick fritt från sin eminenta "Pryl-provartidning" och biljetten är bokad. Så nu kan jag verkligen sjunga: "California here I come..." *dansar ut till soffan igen*

15 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

fy vad störigt... men du verkar ha haft en riktigt spännande dag, betydligt mer spännande än min: vakna, dricka kaffe, sjukgympa, tvättstuga, tvätta moppen, värma rester, dricka ett glas vin till
Ernst...

8:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Att sitta fast i hissen hade jag gärna varit utan.... men det slutade bra i alla fall.

9:21 em  
Blogger anna tycker...

LA...nu blev jag avundsjuk...vad härligt! I like...

men det var faktiskt något seriöst jag skulle skriva, men det glömde jag....oh well..

9:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ohhh... Anna, vad kul det ska bli!! Mitt första mål är att ta foto på den handikappade mannen som putsar alla stjärnorna på "Walk of Fame". Jag ska bjuda honom på lunch.

9:47 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Åh, vad spännande... California Dreamin'...
Jag ska gnola på den nästa gång jag åker till Norrköping och handlar...för längre än så kommer jag nog inte.

11:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Va kul att ni kommer iväg. Vem vet, vi kanske ses?

7:02 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lyckost =)
Glöm inte att ta med allt Guld som glimmar.

8:33 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sabina! Who knows! Vi är där den 9:e-16:e

Fröken icke blogg! Jag ska inte med så himla mycket, för det ska ju handlas!!!!! =)

9:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, vad härligt! *lite avis* Tänkt vad skönt ni ska ha det! Också får du rå om dina flickor. Mysigt!

10:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jonna! Många konserter blir det... och shopping... och smaskig mat på "Californian kitchen" och karaokee på Miyagis och....

10:13 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hade det inte varit för att mamselamsens upprop om ledigt för Jessica här på bloggen hade hon aaaaaldrig fått ledigt. :)
/daniel
("chefen")

1:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Daniel! Jag ska pussa på dig, nästa gång jag kommer och hälsar på. Tror snart att jag ska göra lite öppen reklam om tidningen på min blogg snart.

3:20 em  
Blogger maruschka tycker...

Fan, kommer du inte att skriva under den tiden då? (finns väl inte Internet i Kalifornien...*s*)...
Saknar alla bloggisar som har semester, men antagligen kommer jag itne att blogga så mycket mellan 30/7 och 14/8 heller...*skäms*

1:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jo då, jag kommer att blogga i LA. Det ligger ett Internet-café i närheten av var caluas lägenhet. Sen har hon ju internet själv... ibland. =)

10:06 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Skolan börjar 3:e oktober och dom rekommenderar att man är där en månad innan. Dock kommer vi antagligen inte ha fått vårt visum förrän någon vecka in i september, men vi får väl se... Det beror på hur snabba CSN är också. Weeha!

3:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka