.

Mamselamsen

fredag, juli 15, 2005

Snillen spekulerar

Snillen spekulerar
Snillen spekulerar,
originally uploaded by Mamselamsen.
Visst är det två små hjärnor som tittar upp på min man och syrrans sambo. Där sitter de och diskuterar existensiella frågor på ett ytterst akademiskt sätt. Ohh... i helsike heller. Dom diskussionerna håller sig säkert någonstans nedanför navlen. Så Ilva... det är där ifrån jag fått min snuskiga fantasi. Jag var faktiskt (som jag skrivit förut) en blyg viol innan jag träffade min man. Eller var jag det? ;)

Hur som helst, vi hade trevligt igår och jag visade syrran hur man bloggar. Och vem vet, snart är kanske hela släkten här... alla utom min man... för han får inte för mig. Varför? Ja, bara kolla vad jag skrev om samtalsämnena ovan.

8 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Är det inte för såna här tillfällen dom har skapat podcasting?

10:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hi hi hi... förmodligen.

10:28 em  
Blogger anna tycker...

hihi, för själv håller du dig så högt så högt ;)

10:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hi hi hi.... JUST det! =-D

8:33 fm  
Blogger Ilva tycker...

Typiskt att skylla pa systern och maken din! Jag sager bara att de personer (o ni vet vilka ni ar) som far en viss typ av associationer av en narbild pa en LOKPAJ (!!?) maste ha denna formaga sen fodseln for det kan inte vara annat an en genetiskt betingad formaga...

8:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva! Förstår inte vad du pratar om. *ser otroligt oskyldig ut*

9:45 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Hm - jag känner mig påhoppad av det där med lökpajen.... *rodnar skyldigt*

10:57 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad! Jag tror att både du och jag kan känna oss lugna. ALLA har snuskig fantasi!! Vissa erkänner det, andra inte.

11:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka