.

Mamselamsen

onsdag, juli 13, 2005

Jag är så lycklig, så jag tror jag smäller av snart.

Min väninna är "hemma" i Belgrad och hälsar på sin dotter "Fotbollsänkan". Dom har varit ute på diverse shopping-turer och upptäckt att det hetaste i boutiquerna är..... Gissa???..... Rätt!! Det är GULD! (No names, om vem som köpte sina första första guldskor för mer än två år sen och blev helt idiotförklarad.) Och dom har köpt en guldväska till mig!!! Oohhh... vad jag älskar den gamla "Skatan"! I morgon ska de ut och leta guldskor till mig. Sicken tur att dottern och jag har samma storlek.

Asch, jag ville bara berätta att jag är skitglad. *sprallar runt på stolen*

Jag längtar tills hon kommer hem. Alltså hon, inte guldsakerna.

16 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror att allt konstigt på blogger är borta nu! *håller tummarna*

9:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

På tal om lack: Jag hade lackskor när jag var liten. Kära nån, så snygg jag var! Skulle vilja ha sånna skor igen. Jättesöta med små spännen på...

11:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Polly! Jo, men jag kan väl köra med en kombination.... så övergången blir lite mjuk./Modeoraklet har talat. =D

4:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sabina! Lack kommer.... hela min kropp skriker LACK! Ska nog leta lackbyxor när jag kommer till Millan.uhhhh.... då blir jag het!

4:44 fm  
Blogger Ilva tycker...

Men det vet du val att har i Italien ar GULD alltid inne, det finns alltid! Och tank vad lycklig man maste kanna sig nar man far dammsuga med guldtofflor...

7:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror jag flyttar till Italien i stället för till Californien

8:09 fm  
Blogger Ilva tycker...

Gor det, jag ser dig redan trippande strandpromenaden, du skulle gora succè/é!!!

8:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva! Det ska vara språket i så fall som inte funkar. Franska...går det bra?

9:04 fm  
Blogger Gagga tycker...

Och jag blev lycklig igår när min syster kom hit o gav mig en kollosal betongkruka! Don efter person!

10:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga! Var den i guld?

12:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

veronica! Har jag ett sånt inflytande, borde jag nog börja fundera på att bli politiker. =)

12:39 em  
Blogger Ilva tycker...

KROPPSSPRAKET, MAMSELAMSEN, KROPPSPrAKET!!!

1:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva! Jag viftar rätt häftigt med armarna när jag pratar.... är det bra eller dåligt. =D

1:30 em  
Blogger Gagga tycker...

Nej, den var blek o lite prickig.
Dessutom kollosalt stor o helt tom. Som om det inte räckte så var den jättegammal. Från slutet av 1950. Jag tyckte faktiskt den var riktigt fin!

2:50 em  
Blogger Ilva tycker...

Bara bra! bara du inte klipper till nan sa! Ha garna pengar i handerna sa att det flyger runt sa kan jag plocka upp o bli rik nar vi traffas pa for vart kaffe pa Willys o middag efterat for du har val inte glomt???

3:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva. Inte då?

3:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka