.

Mamselamsen

torsdag, juli 14, 2005

Bästa bantningsmedlet nånsin!

Och jag är helt övertygad om det. Det enda man behöver göra är att dra till Netto och inhandla ett stycke chokladkaka vid namn "Wunder duo". Bara namnet!!!! Har man denna s.k. godisbit i kylskåpet, när godissuget sätter åt en, är man räddad. Man bryter en bit och tuggar lite.... kräkreflexerna infinner sig omedelbart, och man måste snabbt som ögat hitta någonstans att spotta och fräsa. Efter en sån här upplevelse, är godissuget garanterat som bortblåst. As-bra!!!

Så lägg det på minnet:"Wunder DUO cocoa milk bar".

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Såg att det här inlägget hade 0 kommentarer och tänkte bidra med nåt tänkvärt. Tyvärr finns inte mycket tänktvärt i min skalle just för tillfället, men jag kan meddela att Liedls "Kleine Kuh - gräddkola" skulle fungera som komplement till eller ersättare åt "din" bantningsprodukt. Att kolan (åtminstone mitt påsexemplar) faktiskt LUKTADE spy gjorde i alla fall inte att jag ville äta den. Fy schålingen!

3:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kalas!!! Ska genast kolla upp det. =)

12:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka