.

Mamselamsen

lördag, juli 16, 2005

Jag vill bara ha EN cykel!

Under stora delar av mitt liv har jag haft två cyklar/er. En i garaget och en månatlig. Den i garaget har jag alltid varit glad över. Den andra, var jag väldigt glad över under perioden som vi jobbade hårt på att skaffa barn. När vi fått de vi ville, var det inte så kul längre.

Sen kom klimakteriet, och likt en skänk från ovan hade jag bara cykeln i garaget kvar. Så, döm till min förvåning när jag vaknade idag, och upptäckte att jag hade två igen.

Och hur kul vá det? :(

15 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den som väntar på nå´t gott väntar aldrig för länge ! ? .... /Tina 58

1:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu ska jag åka och "nosa och gosa" med 3 av mina bb barnbarn) :)) /Tina igen

1:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hmmm... *surar*

2:00 em  
Blogger Batbut tycker...

mamselamsen, bara för att pigga upp dig bidde det ett kapitel mitt på dagen. *s*

3:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! Ska bara kolla färdigt på "rumpshow" på TV först. =)

3:17 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Är garagecykeln också 12-växlad?

4:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, bloggblad... jag tror bara att den är 8 växlad. *ler*

4:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inga karlar som vågar sig in här?
*tittar mig runt omkring*

10:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Undrar om min blogg idag var kryptisk?

10:41 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jodu, ska en karl fatta sånt får du nog tala klartext!

Jag tycker att det överlag är väldigt få karlar som törs tränga sin in i den här täta kvinnomaffian!

11:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Dom vågar inte!!=-)

11:54 fm  
Blogger Gagga tycker...

Vadå? Den svarta i garaget är sällan igång, men den röda får jag minsann kämpa men än. Var nu detta skryt eller klagan från en av årsmodell 1950!?

11:56 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga! Dom säger att om man har det kvar länge, håller man sig ung och vacker. =)

7:03 em  
Blogger Gagga tycker...

Nu förstår jag! Hi, hi, är det därför...mmm!!!
Förresten kan du gott ha det ett tag till, för jag läste allt i Aftonbladet att du bara är en flicksnärta i jämförelse med mig.

8:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... bara 51... på det femtielfte.

9:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka