.

Mamselamsen

söndag, juli 17, 2005

Himmel och pannkaka!

Jag har ju alldeles glömt bort vår lilla Ebba von Sydow. Jag måste ju leva upp till hennes ord om att min blogg var "stylish". Jag ska, så fort solen går upp i morgon ta mig an detta. Jag looovar! För nån måste ju, nu när jag tycker att Ebba har börjat tackla av lite.

Så i morgon är den lilla mode-gurun tillbaka, med lite tips och trender inför hösten och vintern. *ler lite så där lagom nonchalant*

Och.... det är INTE Birkenstock-sandaler! Bara så du vet... ja, du vet vem du är. =-)

8 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Vantar med spanning. Kan du skicka lite pengar ocksa sa att jag kan fa kopa lita klader med???

7:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Självklart! Jag har stoppat in ett par "lusentappar" i diskettluckan här.... har dom kommit fram hos dig än?

8:25 fm  
Blogger Ilva tycker...

sitter har o vantar men det verkar vara nat fel pa servern!

9:31 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"Saliga äro de saktmodiga, ty de höra himmelriket till." =)

10:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Idag gäller jeansfärgade "klappror" med slingbacken fästat runt om klacken! Skitsnygga. Så de´ så - inga Birkenstock här inte! Aj aj aj mina arma tår - men vill man vara fin så får man lida pin ;)) /Tina

10:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det kostar att "ligga på topp"!

11:27 fm  
Blogger Ilva tycker...

Jassa du, nar det passar sa tar du till religionen...

11:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hi hi hi...

1:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka