.

Mamselamsen

fredag, september 09, 2011

Alla dessa val... och Elsa förlorade.

Katthus eller vedlår... katthus eller vedlår? Alla dessa val... oooh.
Vedlår liten
Veden vann... och Elsa är svinsur... trooor jag.
Vedlår2 liten
Har lovat henne att jag ska köpa henne ett fårskinn... som ska ligga ovanpå frysen, nedanför luftvärmepumpens inblås. Gött till vintern för kylslagna tassar.

Fast egentligen tror jag inte hon fattar ett skit vad jag menar eller säger... för mest ligger hon och skräpar i alla tomma bananlådor som fortfarande svämmar över vårt hus. För att inte tala om alla fulla. Blir sjukt trött av att bara titta på alla10-15 lådor som det står "Kristall vitrin"... Kristall bokhylla"... "Vitrin nere", på. Kristall till förbannelse! Vá fan ska jag ha skiten till?

Snälla, snälla Jessica och Camilla... kan Ni inte offra Er på lite... typ 80%. Ni behöver förbanne mig lite Glasrikeskultur... typ känna sina rötter... och det gör man skitbra i kristallskålar och vaser... har jag hört.

Over and out/Mamselamsen, sjukt trött på grejor.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Appreciate the recommendation. Let me try it out.


my page: hot topics

12:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hi Dear, are you in fact visiting this web page regularly, if so then you will definitely obtain nice know-how.


Here is my page :: HCG

7:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Unquestionably believe that which you stated. Your favorite
reason appeared to be on the internet the simplest thing
to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they
just don't know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

Also visit my blog; www.cfnmfever.Net

1:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Howdy are using Wordpress for your site platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.
Do you require any coding knowledge to make your own blog?
Any help would be greatly appreciated!

my site - Petite Cutie Gracie Getting Ass Fucked

1:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka