.

Mamselamsen

lördag, februari 06, 2010

Dagens/årets utmaning.

Att inte drabbas av fjönsnostalgi, när jag ska rensa bort en massa gamla kläder som jag sparat på i typ... tio år.

Detta blev ett kort och koncist inlägg, för energin läggs nu på uppladdning... och undantryckande av tankar som... "de är bra att ha... nångång". Denna gången ska kläderna inte packas ner och bäras upp på vinden, utan de ska bort... bort från huset. Gone forever... liksom!

Rullen med sopsäckar ligger redan i sängen och väntar på fyllning.
Sopsäckar

Over and out/Mamselamsen, som kommer att skänka det till... typ... välgörenhet.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Men........det är ju vintage.............du kan ju sälja kläderna

4:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tanken har slagit mig... men jag känner att jag är alldeles för lat. Jag skänker dem hellre.

Kommer att få fullt upp med alla prylar och grejor som har "ramlat över mig" genom åren.

4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka