.

Mamselamsen

torsdag, februari 04, 2010

Ja, jag behöver motivation.

För att städa!

Imorgon kommer de första spekulanterna... igen... i nästa vecka kommer några till.

J*vlar, vad jag ska städa imorgon... lusten har liksom flugit på mig. Men inte förrän imorgon ska jag släppa den loss. Och jag ska köra med Stephan, så han inte vet vad han har rumpan.

Men visst är det lite lustigt... jag hann i princip inte mer än blogga om att vi skulle ut med vårt hus på öppna marknaden igen... så stod de spekulanter på kö (en liten kö, men ändock en kö) hos en mäklare... på morgonen efter.

Hallå.... vilka läser här egentligen?
a
Men det får vara som det vill med det.... imorgon eftermiddag ska jag gnälla högljutt här om mina Skurgummeknän.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger anybody tycker...

JAG läser här!! :-)

Jag blev så tagen av din byrå att jag nästan gick ner för räkning av habegär och avundsjuka .. men det kompenseras av den lättnad jag känner när jag tänker på att det är DU och inte jag som ska ha husvisning!! Städa och presentera hemmet är inte min paradgren om jag uttrycker det milt .. ;-)

6:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inte min heller... vi kommer småkräkas under hela dagen imorgon.

6:43 em  
Blogger gila tycker...

Borde nog intala mig själv att vi skall ha husvisning - här behöver verkligen städas! Gillar mer att läsa...

7:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gila: Vi har sagt till Mäklaren att han borde ha lite mer visningar hemma hos oss.... typ en gång i vekcan.

7:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka