.

Mamselamsen

fredag, februari 05, 2010

Eftersvettning pågår.

Efter att Stephan och jag varit snabba som blixten... Fantomen hade inte haft en suck... är vi på en timme och 58 minuter klara med "visningsstädningen". Extremt snabb dammsugning är kolossalt svettframkallande och konditionskrävande. Den sista "egenskapen" är vi i total avsaknad av, så nu ligger vi vid varsin dator och kippar efter andan.
Städ
Att notera!
- Kolla så rent tangentbordet är.
- Kolla in det avdammade fotot med Jessica och Camilla.
- Notera även mina älsklingsjeans med bootcut... från tidig stenålder.
- Mina ganska nya tofflor med vackra rosa ugglor på. Ett par av många.
- Spana in vilken sida jag har framme på datorn. Sveriges bästa blogg.... moahahaaa.

Nä, nu måste jag sticka ut en runda på balkongen för att få lite "frisk luft". För en sådan dag som idag... kan man ju inte hålla på att "tjuvandas" inomhus... inte ens under fläkten.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger gila tycker...

På väg ut i grovköket med dörren på glänt för lite "frisk" luft!

11:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

:-)

11:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka