.

Mamselamsen

torsdag, augusti 06, 2009

Gillar sådana "häringa" dagar!

Före elva hade jag fått tre glada telefonsamtal.

Den här dagen kan bara bli bättre... älskar när människor är glada... det smittar av sig.... och nu så sitter jag här och småkvittrar lite för mig själv.... funderar på att ta bort inlägget nedanför.

Fast nä.... så kvittrig är jag inte... inte än. :-)

Idag igen planerar vi att dra till Kalmar... får se hur vi gör. Dyker det upp något roligare än att handla... typ dammsugning och fönsterputsning.... skiter vi i det.

Ah... jag är i en fas, där jag hatar att shoppa. För när dammsugning känns roligare än att springa ut och in i affärer.... sker det något nytt/konstigt mellan mina synapser... som BTW ser ut så här idag.
Syn
Smått spygröna.

Over and out/Mamselamsen

1 Kommentarer:

Blogger Agneta tycker...

Åh! Jag är inte ensam om att inte vilja springa i affärer och shoppa! *skönt*

Ibland älskar jag dock att shoppa, men oftast inte... Hittar sällan något. Eller så blir det felköp. Impulsköp borde gå fetbort.

5:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka