.

Mamselamsen

måndag, augusti 03, 2009

Jag älskar Tradera!

Ibland kan jag leta i åratal innan jag hittar exakt det som jag byggt upp en bild om i huvudet... men häromdagen hittade jag det... på Tradera!

Faktum är att jag hade ett mycket galet högt maxbud på dessa Bruno Magliskor.... men ingen bjöd över mitt sista bud.... så jag fick dem för 260 kronor. Ett klipp!
Skor
Jag köpte dem av Brale som ofta har skithäftiga grejor ute på Tradera.

Oh... de här skorna kommer att bli skitsnygga till jeans och andra byxor. Nätta, men ändå rejäla.... en perfekt höstsko! Och så älskar jag skor med sådana där "hål"... vad det nu kan heta? :-)

Och kolla... kolla.... vad nya Bruno Magliskor skulle kosta. HÄR!

Over and out/Mamselamsen, riktigt glad.

2 Kommentarer:

Blogger dyermaker tycker...

Jag tror det kallas brogueing när man gör sådana mönster på skor! Brogue shoes, alltså.

8:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack... har alltid undrat.

8:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka