.

Mamselamsen

söndag, augusti 02, 2009

Bytte inte kanal!

Som vanligt står ju alltid TV.n på här.... fast ingen tittar. Och efter "Gómorronprogrammet " bytte jag aldrig kanal... och nu är det TV-shop som rullar i bakgrunden.... måste byta kanal... vänta!

Asch, jag stängde av!

Men jag kom att tänka på alla dessa "fenomenala" saker de försöker kränga på TV-shop. Idag var det någon form av elektrisk sak som ska ge oss stora muskler utan att man ska behöva göra ett skit... mer än att spänna på sig... vad det nu var.

Betvivlar mycket starkt att denna maskin ska kunna ta bort mitt magfläsk och strama upp mina hängtuttar. Men oavsett.... man får inte bara maskinen som de gör reklam för... man fick en massa andra grejor också... på köpet. Och det är då, jag slår ifrån mig... och dissar alltihop... för vi har ett talesätt i denna familjen.

"Får man grejor på köpet, har man betalt för mycket!"

Over and out/Mamselamsen