.

Mamselamsen

fredag, juli 31, 2009

Snart gräsänka!

Det är ju VM i kubb på Gotland nu... så Stephan åker snart tillsammans med de andra "gubbsen". De börjar inte spela förrän imorgon, då de inte behöver kvala. Ja, så ofattbart duktiga är de på att slänga träpinnar omkring sig.
VM i Kubb 20042

Så vad gör en gammal käring i Nybban då? Festar och super skallen av sig... ringer in alla sina hemliga älskare?

Nä!

Jag ska gå runt och äga!

Underbart... det är ju inte ofta som Stephan och jag är ifrån varandra. Vi umgås ju dygnet runt... även när vi jobbar. Ibland undrar jag vad det är för "fel" på oss, som umgås jämt... och aldrig grälar eller bråkar.

Men nu när han åker bort ett par dagar... är det jättehärligt, även om jag inte gör något särskilt... bara äger.... och hinner börja längta.

Over and out/Mamseänkan

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Provade av en händelse att klicka på länken till din blogg och blev glad när jag upptäckte att du har öppnat den igen!
Nu ska jag sätta mig och läsa ikapp.
Ha det gott i ensamheten!

5:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack... jag njuter redan. Har myskläder på mig.... efter en lång powerwalk och dusch. Funderar på ett glas vin också.

6:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka